چتری خواهم شد برای تو...


 نمی توانم بنوسم

هر چند که باید از خیلی چیزها بنویسم

و شاید تو بعدها برایم خیلی چیزها بگویی

هر چه که هست بیا شریک شبنم ساده زندگی باشیم

به خود دروغ نگوییم وبه هم

بگذاریم که اندیشه های سبز پیچکی شود بر ذهن

وبگذاریم که خیال فاصله های جدایی افتاده را طی کند

و حس کنیم آنچه را که دوست داریم

زمان آن نیست که هر چه دلم می خواهد بگویم

اما….

اگر باران ببارد

چتری خواهم شد برای تو 

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت20:57---11 آذر 1391
دادا پیمان نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟نگرانت شدیم!!!

hamid
ساعت15:25---27 آبان 1391
سلام پیمان جان وبلاگ زیبایی داری کد پست ارسال اس ام اس رایگان 2102 موفق باشی
پاسخ:مرسی داداش ممنون


boy♥emo★
ساعت14:00---23 آبان 1391
سلام.

قشنگ بود خسته نباشیپاسخ:ممنون


maryam
ساعت17:41---22 آبان 1391
سلام پیمان دادا
میدونی از وبت خیلی خوشم اومده باحاله
من اپم بیا


Mina
ساعت11:28---13 آبان 1391
وبت فوق العاده است بهت خسته نباشيد مى گم،در ضمن من با تبادل لينك موافقم يعنى كلا دوس دارم لينك همه وبلاگ هاى با حالو تو وبم بذارم نه براى اينكه ديگران ببينن براى اينكه هر وقت خودم دوس داشتم بهشون سر بزنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





13 / 8 / 1391 9 AM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§